i will go
✚ 0

Assalamualaikum & good night guys. ive been through something that i cant express it into words. even perasaan ni pun makin lama makin susah untuk difahami. then dengan perasaan orang lain yang perlu kita jaga. i dont know which feelings yang aku patut jaga. sama ada perasaan aku sendiri or this two boys. yaa its a bit to early to talk about boys. most of the people will say, they were only a boyfriend. bukan bawa sampai kawin. bukan jodoh kita yang betul pun.but to me that was so not true. bagi aku allah takkan bagi perasaan sayang, perasaan cinta dekat seseorang untuk tujuan saja saja. semestinya ada sesuatu yang allah cuba sampaikan kepada kita melalui mereka. so lets go back to the point. im sorry to the readers yang akan terasa about this entry. bc im tired of crying im tired cus i cant be me. feels like my whole life have been wrecked up by the tsunami. to me, i have ibu yang akan sokong apa sahaja yg aku akan buat. so there will be nothing to worry about bc when im happy, she will be happy too. but nowadays i cant. bc i cant make any decision. it was too hard. and aku tak sanggup untuk melukai hati mana mana pihak lagi. and this whole day ive been thinking. in the end, i have made up my mind. i will choose nobody. aku akan korban kan semuanya, sekali lagi supaya tiada siapa yang sakit hati. biar aku sorang je yang sakit, biar aku yang simpan semua penderitaan, kehancuran yang bukan berpunca daripada aku sekali pun. takpelah. so adam, faiz. ive got to go. saya minta maaf sebab selalu bagi penderitaan kesedihan kekecewaan kepada awak berdua. mungkin saya patut mengaku je apa yg fyra cakap tu supaya awak berdua akan terus benci dan lupakan saya. walaupun benda tu tak betul saya sanggup iyekan saja sebab saya taknak awak berdua sedih. saya sanggup korban kan perasaan saya sebab saya taknak awak berdua sakit. bagi saya, cukuplah awak berdua gembira. saya minta sangat selepas saya bagitahu awak pasal benda ni, awak berdua akan pergi daripada hidup saya. awak jangan risau pasal saya. sakit macam mana pun saya, menangis macam mana pun saya, bagi saya kebahagiaan yang saya bersungguh sungguh bina dah musnah. sama macam perasaan saya. saya rasa macam dah takde perasaan. dulu saya banyak buat tujuan untuk hidup. tapi sejak perkara tu terjadi, tujuan saya hanya satu. untuk balas jasa ibu saya. saya dah takde tujuan lain. sebab saya tak pernah rasa sehancur macam ni. macam setiap masa air mata ni menitis je. siapa yang larat untuk tempuh semua tu kan? bila teringat je, rasa marah, rasa tak puas hati, rasa sedih, rasa kecewa sangat. tapi semua benda dah jadi dan masa tak boleh diputarkan balik. biar saya pergi ya awak? saya pergi sebab nak awak berdua gembira. bukannya menderita. maafkan saya sebab banyak susahkan life awak berdua. dengan panas baran saya, dengan cara pemikiran saya yang makin lama makin mengarut ni. saya cuma perlukan masa untuk pulih kan hati dan diri ni. saya harap awak berdua akan jumpa perempuan yang lebih baik dan terus pandang ke hadapan. lupakan saya. lupakan saya yang berada dibelakang awak. tu je yang saya minta. kalau awak risau saya akan sakit, saya akan menangis setiap malam. takpe awak. macam yang saya cakap, saya akan tanggung semua ni. saya rela. selamat tinggal awak :')



◄ older

newer ►